Registr oznámení

Registr oznámení podle zákona o střetu zájmů


Registr oznámení o činnostech, oznámení o majetku a oznámení o příjmech, darech a závazcích je veden na základě zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů.

Veřejní funkcionáři podávají oznámení poprvé za rok 2007. Termín pro podání oznámení je do 30. 6. 2008. Veřejní funkcionáři, kteří v průběhu roku ukončili výkon funkce, podávají oznámení do 30 dnů od ukončení výkonu funkce. 

Oznámení podaná v písemné podobě jsou registru uveřejněna ve formátu PDF. Oznámení podaná v elektronické podobě jsou v registru uveřejněna ve formátu MS Word. Podpis na jednotlivých stránkách oznámení je v tomto případě nahrazen zaručeným elektronickým podpisem. 

 

POUČENÍ

Přestupku se dopustí ten, kdo

  • používá nebo dále zpracovává údaje vedené v registru k jinému účelu než ke zjištění případného střetu zájmů při výkonu funkce veřejného funkcionáře,
  • neoprávněně sdělí třetí osobě uživatelské jméno a přístupové heslo k nahlížení do registru v elektronické podobě.
Za přestupek lze uložit pokutu do výše 100 000 Kč.

 

Odkaz na stránky elektronického registru oznámení